Vraag

Geen hulp

  • 17 August 2023
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Sinds 1 augustus wachten wij op een interventie van Proximus!!

Geen of beperkt internet, geen televisie, thuis werken onmogelijk!

Reeds 30e maal gebeld, veel beloftes, weinig gezien.

Hallo proximus????

 


2 reacties

@Dimitri14 In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad opnemen en aan de slag zouden kunnen gaan om dit verder te escaleren,  best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dimitri14 betreft dit een storing of een nieuwe aansluiting? Zoals @Martin al aangeeft kun je meer informatie invullen in het veld ‘ticket’. Groetjes, Heidi

Reageer