Skip to main content
Beantwoord

foutmelding p016


Erica8830

Ik heb al vele malen contact opgenomen met proximus en ze hadden beloofd dat tegen eind van de week ging opgelost zijn. Nu we zijn deze week en het probleem blijft nog altijd het zelfde. Is wel gemakkelijk om de facturen te laten stijgen maar aangaande service laat dit toch ten wensen over

Beste antwoord door Martin

@Erica8830 helpt dit als je het probeert zoals uitgelegd hier:
 

 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 reacties

Martin
  • 32890 reacties
  • 25 januari 2025

@Erica8830 

Als een  PX moderator morgen terug langskomt kunnen ze u ene via Bpost opsturen.
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat als een PX moderator maandag hier terug langskomt,  zij u vlugger in het klantenbestand zou kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ook altijd interessant is om te weten of je V7 decoder rechtstreeks verbonden is met een utp netwerkkabel aan de ‘internet box’ of dat het bv via een wifi booster is.


Erica8830
  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 25 januari 2025

Forumprofiel reeds aangemaakt. De decorder is nog niet lang geleden vernieuwd geweest, namelijk januari 2025


Erica8830
  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 25 januari 2025

De decorder is aangesloten met een internetkabel naar de modem


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3352 reacties
  • 6 februari 2025

@Erica8830 Mijn excuses voor de late reactie. Ondervind je de laatste tijd nog problemen ? Wanneer krijg je die foutmelding dan juist ?


Erica8830
  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 februari 2025

Ik krijg de foutmelding als ik iets heb opgenomen van de tv zenders 'play4" - "play5" en play6. Bij de andere zenders gaat alles normaal. Ik heb alles geprobeerd maar de foutmelding blijft 


Erica8830
  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 februari 2025

 


Martin
  • 32890 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

@Erica8830 helpt dit als je het probeert zoals uitgelegd hier:
 

 


Erica8830
  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 februari 2025

Dit lukt aan geen kanten, gewoon kut


Erica8830
  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 februari 2025

Ofwel ligt het aan de software of gewoon decorder. Ik heb dit nog nooit meegemaakt


Martin
  • 32890 reacties
  • 6 februari 2025

@Erica8830 Probeer eens of “clear data en reset” iets oplost, als volgt:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- 
              |-          
              |-       
              |- Clear data & herstart         

Erica8830
  • Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 6 februari 2025

Probleem opgelost. Hartelijk dank

Morgen bellen naar proximus dat het opgelost is, maar toch vraag ik mij af waarom ze mij dat niet hebben gezegd


Martin
  • 32890 reacties
  • 7 februari 2025

@Erica8830 Blij te horen dat ik je hiermee heb kunnen verder helpen.


Reageer