Door verkoop en verhuis is ons adres aan zee, daar hebben we Fiber en Proximus. Wij kochten in maart 2024 een appartement in Edegem en de vorige eigenaar had Proximus dus ik vraag voor een Proximus aansluiting in Edegem, eerst ok, dan technisch niet mogelijk, te zwak signaal, je moet eerst fiber hebben. Geen probleem, ik doe een aanvraag bij Fiberklaar in April 24. Geen probleem, dat komt in orde. In Juli 24 nog niks gebeurd, geïnformeerd hoe het er mee zit, ok ze sturen het door naar de juiste dienst. In September 24 nog niks gebeurd, maar er is hoop, op 25/9/2024 komt een medewerker van Fiberklaar langs voor een Home Survey, rapport ontvangen en verder niks. In Oktober 24 nog een keer geïnformeerd en op 14/10/2024 een mail, goed nieuws, de installatie is gepland voor het 4de kwartaal 2024 en de verdere aansluiting kan elk moment gebeuren, onze aannemer neemt hiervoor zelf contact op. We zijn nu 28/12/2024, het 4de kwartaal is zo goed als afgelopen, van die aannemer heb ik niks gehoord, wel Fiberklaar lastig gevallen via FB maar steeds hetzelfde antwoord “we geven het door aan de aannemer” en verder geen reactie. Is het zo moeilijk om informatie te bezorgen? Installatie gaat door in …. week of door de overvloedige aanvragen is uw installatie verschoven naar … maand. Verder weet ik ook niet of de glasvezelkabel nog in het gebouw moet binnengebracht worden, stilte op alle niveau’s. Proximus is eigenaar van Fiberklaar, als ze abonnementen willen verkopen zal Proximus er voor moeten zorgen dat Fiberklaar aansluitingen aanlegt. “Proximus, het beste netwerk van België”, ik zou voorzichtiger zijn met dergelijke uitspraken, na bijna 8 maanden nog steeds geen aansluiting!!!!
Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder informatie kunnen verschaffen, als ze maandag hier de draad terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Ik heb mijn forumprofiel aangevuld.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.