Vraag

Code voor gratis film ingeven

  • 28 August 2022
  • 17 reacties
  • 1484 Bekeken

Waar kan ik een code ingeven voor een film gratis te huren in de VOD?

Via de uitleg in de mail van de code kan dit via een blauwe knop op de afstandsbediening, maar deze is nergens te vinden.


17 reacties

Ter info: heb je een v7 decoder mss zie → Filmcode ingeven via afstandsbed. v7 | Proximus Forum

Inderdaad de laatste nieuwe decoder… Dus als ik het goed begrijp zijn we de gratis film kwijt en is het dus afzetterij…

Gewoon afwachten tot er maandag een Proximmus forummedewerker reageert om je hiermee verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Ok bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@VanessaW 

Je had gratis filmcredits?

pickx: zie je “Proximus VOD” staan?

Daar zou je in de filmcatalogus een film kunnen kiezen en dan klikken op huren met 1 filmcredit.

Is het dat wat je bedoelt?  k hoop dat het ook zo werkt via een V7?

k heb je alvast een extra credit toegekend om te gebruiken...

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Via V7 decoder werkt het niet. Dacht trouwens dat het gedaan was met gratis films sinds enjoy er is. Als je gaat opladen met pay & go dan krijg je in elk geval geen  code meer want pay & gold het spelletje is voor zover ik weet afgelopen en vervangen door enjoy

Reputatie 7
Badge +3

klopt, het systeem van bonusfilm gratis in het pack is voorbij

sommige klanten hebben wel een gratis filmcredit ontvangen bij storingen of zo… dat is een ander systeem.

k hoop dat Vanessa meer info geeft over wat ze precies bedoelt…

bedankt voor je info

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge +2

Met de V7 decoder is het mij nooit gelukt om een code in te geven.  Ik  had een tyweede TV met V6 decoder en daar kon ik die ingeven en de film kiezen en opstarten en dan kon ik die verder kijken op mijn andere TV met V7 decoder.

Nee we hebben codes gekregen nog via Play & Gold… het zijn de laatste dagen dat je de muntjes kan inruilen…

Reputatie 3
Badge +2

Dan zal het met een V7 decoder niet lukken

@Proximus: Begrijp ik het goed dat je deze code ook niet kunt ingeven via http://pickx.be  na inloggen onder “VOD” daar een film kiezen bv.

klikken op “Huren met een filmcredit” enz….

Eigenlijk zou die mogelijkheid daar dan toch ook moeten voorzien worden.

Reputatie 3
Badge +2

ben ik even gaan bekijken maar ik zie niet waar je dat bij een V7 decoder  kan. Via de V6 kan het nog altijd met de blauwe toets maar de afstandsbediening van de V7 heeft die toetsen niet . Je kan natuurlijk met de V7 een film huren en de trailer afspelen maar hoe je dan naar huren met 1 filmcode  kan , geen idee. 

Ikzelf kan nergens een code ingeven… Heb wel gezien dat ik ondertussen wel een credit heb gekregen van Tina.. Dit compenseert het dan natuurlijk 😊 bedankt hiervoor

Ik zit met hetzelfde probleem, zie hieronder de mail van play en gold. Filmcode zou nog geldig zijn tot eind 2022, maar via decoder V7 vind ik niet hoe je hem ingeeft en via decoder v6 doet de blauwe knop niks…

Hoe activeer ik die filmcode? (Heb in de mail de code en mijn gsm nr onzichtbaar gemaakt )

 
 
Play and Gold Logo Proximus Logo
Pirat
 

Beste Pascal,

Als dank voor je vertrouwen in Proximus schenken we je hierbij je gekozen geschenk uit de Play&Gold-schatkamer: 

eén Proximus TV-filmcode*, voor één film naar keuze uit de op-aanvraag-catalogus van Proximus TV

Volg de volgende procedure om deze code in te wisselen op Proximus TV:

  • Druk op de blauwe knop van je afstandsbediening. Selecteer ‘gratis film’.
  • Voer je 9-cijferige code in via je afstandsbediening (er verschijnt een boodschap dat je gratis credit werd opgeladen).
  • Kies een film naar keuze uit de op aanvraag-catalogus van Proximus TV via menu > op aanvraag > films.
  • Klik op de gekozen filmtitel en je krijgt een boodschap met het aantal credits waarover je beschikt.
  • Druk op ‘huren’ en je krijgt de boodschap ‘1 credit wordt opgebruikt’.
  • Je kan de gekozen film nu gedurende 48 uur gratis bekijken.

Je Proximus TV-filmcode* is: 4*******2

Veel filmplezier en hopelijk tot heel binnenkort op onze Play&Gold-site.

Het Play&Gold-team


(*) Code geldig t.e.m. 30/12/2022. 
Referentie van de klant: 4********, te vermelden bij alle contacten met de klantendienst (gratis te bereiken op het nummer 6000, vanaf uw Proximus-gsm) in geval van problemen.

 
EMAIL IMG
 
 
     
     
gold image footer
 
  © 2022 Proximus. Alle rechten voorbehouden.
Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27 - B-1030 Brussel,
BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE50 0001 7100 3118
 
 
Reputatie 3
Badge +2

Via de blauwe knop met de afstandsbediening van je V6  zou het moeten gaan je krijgt dan bovenaan  TV replay  DEmo’s  en daarna gratis film. Dus drukken op gratis film en code ingeven  en film kiezen Als je ook een V7 decoder hebt dan kan je die  verder kijken ( ik veronderstel dat je ook 2 Tv’s hebt) op die tweede TV met je V7 decoder door als je de film al via de V6 gestart hebt die film  uit de catalogus  met je V7 te kiezen en dan kan je die gewoon verder kijken.

Hallo, merci voor je antwoord. Ik had deze tip al gelezen in het forum en gisteren geprobeerd via de blauwe knop op de v6 decoder, maar er gebeurde niets…

Vandaag nog eens hetzelfde geprobeerd en nu lukt het wel :)

Reputatie 3
Badge +2

Veel plezier met de film

Reageer