Vraag

Code 30 gratis foto's (verjaardag)

  • 4 January 2022
  • 7 reacties
  • 1233 Bekeken

Voor mijn verjaardag (25/12) mocht ik 30 foto's gratis afdrukken.  Nu wou ik dat vandaag doen maar kan ik nergens deze promotie nog terugvinden.  Er is een code denk ik? Als ik me niet vergis had ik nochtans nog tot januari de tijd hiervoor. 

Kan iemand me hierbij helpen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @walterenannie deze code staat klaar in de MyProximus App, onder het icoontje :gift: van Enjoy! Groetjes, Heidi

Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem voor. Ik slag er niet in om de link in myproximusapp terug te vinden onder enjoy naar de 30 gratis foto's (nochtans tot 10 april nog de tijd. Kan u dit oplossen? 

 

Hartelijk dank,

 

eveline.cortier@hotmail.com

FYI: pas maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs op het forum.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Eveline Cortier  Is je app update? heb je een recente versie? Het staat goed gecofigureerd in de bestanden. Groetjes Luc

Voor mijn verjaardag (25/12) mocht ik 30 foto's gratis afdrukken.  Nu wou ik dat vandaag doen maar kan ik nergens deze promotie nog terugvinden.  Er is een code denk ik? Als ik me niet vergis had ik nochtans nog tot januari de tijd hiervoor. 

Kan iemand me hierbij helpen?

Zelfde probleem (code van 20/12, niet meer te vinden)

@LudwigD 
FYI: Pas dinsdag komen de PX forummedewerkers hier terug langs.

Voor mijn verjaardag (25/12) mocht ik 30 foto's gratis afdrukken.  Nu wou ik dat vandaag doen maar kan ik nergens deze promotie nog terugvinden.  Er is een code denk ik? Als ik me niet vergis had ik nochtans nog tot januari de tijd hiervoor. 

Kan iemand me hierbij helpen?

Zelfde probleem (code van 20/12, niet meer te vinden)

 

Reputatie 7
Badge +3

@LudwigD 

k heb je vraag doorgestuurd naar de dienst Enjoy.

Zij gaan dit nakijken en je informeren.

Groeten

Tina

Reageer