Ik zie bij “cloud account aanmaken” lukt niet, foutmelding recties van 1 tot 5 jaar geleden. Ik denk dat dit bij mij ook zoiets gaat duren. Telkens ik bel komen ze met iets anders dat steeds niet lukt>
Ik zie bij “cloud account aanmaken” lukt niet, foutmelding recties van 1 tot 5 jaar geleden. Ik denk dat dit bij mij ook zoiets gaat duren. Telkens ik bel komen ze met iets anders dat steeds niet lukt>
Wel. Heb dit ook aan de hand. Code error 1008. Heb verschillende keren gebeld niemand kan me hier bij helpen. Had graag opslagplaats.
Omdat de PX moderatoren zouden kunnen de instellingen voor cloud in je profiel zouden kunnen natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst .
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.