Skip to main content

Ik zie bij “cloud account aanmaken” lukt niet, foutmelding recties van 1 tot 5 jaar geleden. Ik denk dat dit bij mij ook zoiets gaat duren. Telkens ik bel komen ze met iets anders dat steeds niet lukt>

 

Wel. Heb dit ook aan de hand. Code error 1008. Heb verschillende keren gebeld niemand kan me hier bij helpen.  Had graag opslagplaats. 


@Radisch 

Omdat de PX moderatoren zouden kunnen de instellingen voor cloud in je profiel zouden kunnen natrekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst .
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Reageer