Beantwoord

android proximus tv

  • 28 April 2024
  • 9 reacties
  • 110 Bekeken

Na de update van android proximus tv krijg ik andere tv zenders o.a franstalige zenders en zijn er zenders die ik ervoor kon zien weg o.a regionale tv, de nummering gaat ook maar tot 300 en daarna beginnen de radio zenders. Meermaals gebeld naar proximus assistant 080022800 maar zonder resultaat. 

icon

Beste antwoord door Martin 28 April 2024, 12:57

Bekijk origineel

9 reacties

Omdat de PX moderatoren zouden kunnen je tv settings eens nakijken en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Heb je de decoder al eens stroomloos gezet?

@3400 Omdat er de laatste tijd meerdere meldingen komen na een software update, zie eens 
welke software versies je nu hebt staan voor App-versie: X.YYY.Z  Middleware versie: PXM-SW-X.Y.Z:

  •  op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • Dan ga je naar “Support “
  • En tenslotte ga je naar “Systeem info” 

 

 

Mtddleware-versie   PXM-SW-5.7.3

@3400 

En wat is de “App-versie: X.YYY.Z”  want het is deze die zal geüpdatet zijn. 

APP-versie   6.147.2

Je zit inderdaad op het nieuwe TV platform waar wel nog bugs inzitten, maar mss kan er morgen een PX moderator je morgen meer uitleg geven of deze bug ook gekend is. De decoder eens herstarten = 10 sec spanningsloos zetten kun je natuurlijk ook altijd proberen zoals Mutlie al aangegeven heeft.

je kan ook nog proberen

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
                     |- Clear data & herstart         

en ook  

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “   
              |- Zenderinfo ophalen  

Maar ik vrees ervoor dat het een bug zal zijn.

 

Ja alles geprobeerd zoals beschreven. Er is niets veranderd.  Bedankt voor het helpen mee zoeken naar oplossingen.

hopelijk kan een PX forummoderator je straks meer info geven/verder helpen

ivm met je probleem na update naar APP-versie  6.147.2 : 

Na de update van android proximus tv krijg ik andere tv zenders o.a franstalige zenders en zijn er zenders die ik ervoor kon zien weg o.a regionale tv, de nummering gaat ook maar tot 300 en daarna beginnen de radio zenders. Meermaals gebeld naar proximus assistant 080022800 maar zonder resultaat. 

 

Reageer