Vraag

Een afspraak boeken ?

  • 25 August 2023
  • 2 reacties
  • 33 Bekeken

Beste,

Op maandag 14 aug.’23 komt een techniek langs om een aanslepend probleem op te lossen .

Deze geeft aan dat hij die niet kan oplossen. Wil een afspraak boeken maar raakt niet op de site , bij deze vraagt hij mij welke dagen ik thuis ben . Ik zeg hem dat ik elke maandag en vrijdag thuis ben indien op voorhand gemeld . Op donderdag krijg ik telefoon van proximus om een afspraak te boeken en geef aan dat dit kan op 25 september ,waarbij ze me meedelen dat ik deze kan bevestigen via een mail die ik zou toekrijgen . Ik kom thuis en vind in de brievenbus een kaartje waarop staat dat er een technieker is langs geweest maar ik bleek niet thuis te zijn , ook staat er op het kaartje een verkeerd gsm nummer vermeld, met als gevolg ik ook dit telefoontje nooit heb gekregen laat staan kunnen beantwoorden? Ook dat de technieker op 24 aug zou langs komen is mij nooit gemeld.

Ik probeer dus een afspraak te maken via de mail die ik toe kreeg , via de bijhorende link maar krijg altijd de boodschap van probeer later opnieuw en de melding 100 Er is geen tijdslot beschikbaar ??? Ook 2 maal gebeld naar klantendienst en van het kastje naar de muur gestuurd omdat ze mij geen verdere uitleg konden geven … daarbij komt dat ze te telefoon gewoon hebben onderbroken . Heel lomp gewoon omdat ze mij geen antwoordt konden geven . Uiteindelijk heb in een man aan de lin gekregen en deze vertelde mij doodleuk dat als er moest worden gelast wat hier het geval zou zijn er zelfs niemand thuis hoede te blijven , begrijpen wie kan hé ?

Grtjes

Anna


2 reacties

@Peter.Verstraeten.31 

Omdat de PX forummedewerkers , als ze hier de draad opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +5

@Peter.Verstraeten.31 Van zodra ik de klantgegevens heb ontvangen kan ik dit voor je nakijken.

Reageer