Skip to main content

Hallo.

 

Ik ben sinds deze week niet meer in de mogelijkheid om mijn krant te lezen.

Mijn domiciliëring is nogthans netjes op tijd betaald, dat verwacht ik ook dat ik mijn producten kan gebruiken?

Een medewerker vroeg me om via myproximus/hln opnieuw te connecteren, maar krijg steeds melding : “Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.”

Wij kunnen niets doen meneer… sorry dat ik niets anders kan zeggen. Er zijn er nog…

Dit is de reply die ik na gesprek 3 heb gekregen??

 

Kan iemand dit oplossen AUB?

@Teleugestelde klant  Hiervoor kun je best contact opnemen met DPG. Ik laat je prive je GID code. Alles staat goed geactiveerd in onze systemen. 


@HadewychT voor me kunnen oplossen door een aanpassing te doen. Bedankt iedereen!


@Teleugestelde klant 

heb je via https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/voordelen-en-diensten/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html de procedure nog eens doorlopen?

via je MyProximus geprobeerd de +artikels te lezen? waar kan je ze niet lezen? App op gsm/tablet ? of via PC/laptop? 

kan je ze lezen als je je MyProximus op bijv laptop via MyProximus/Producten opent?

deze info kan voor ons waardevol zijn om door te geven. 

bedankt voor je feedback

Ik geef alvast je klantennr door aan achterliggende dienst om ook na te kijken.

vriendelijke groeten

Tina


@tina.b, zoals reeds gemeld is het probleem opgelost door @HadewychT