30 Juni 2022 Zwaaien we Proximus Medewerker Antonella D uit op dit forum. Laten we met zijn allen haar uitzwaaien en bedanken.

  • 30 June 2022
  • 7 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

30 Juni 2022 is de laatste dag dat Proximus medewerker  AntonellaD ( @AntonellaD) actief zal zijn op dit forum. Ze verlaat dit forum na zes jaar wegens een nieuwe functie binnen Proximus.

Laten we met zijn allen Antonella uitzwaaien en bedanken met een bericht aan haar in deze topic.

 

 

  • Bedankt Antonella voor je inzet, gedrevenheid, toewijding, klanten ondersteuning, vriendelijkheid, behulpzaamheid, enz. Gewoon top support kregen we van je gedurende zes jaar.

We zullen je missen hier op het forum😪. Veel succes 👍🏻 in je nieuwe functie binnen Proximus.

Mvg, Patrick

 

 

Mutlie 1 jaar geleden

@AntonellaD

Dank je wel voor je inzet! Bedankt voor alles en veel succes in je nieuwe taken!

Bekijk origineel

7 reacties

@AntonellaD

Dank je wel voor je inzet! Bedankt voor alles en veel succes in je nieuwe taken!

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 @Mutlie @Cvanloon @Martin @Antoon1 @M_016  Oh dank u wel! Dit is zo lief!

Ik heb met heel veel plezier op dit forum gewerkt en was heel vaak positief onder de indruk van jullie expertise. Door jullie heb ik in ieder geval ook veel bijgeleerd, waarvoor dank. 🙏🏼
Achterliggend ga ik me blijven inzetten als Digital Content Designer in het team dat FAQ’s ontwikkelt voor de website. Dus wie weet komen we mekaar nog eens tegen. 🤠

 

 

@AntonellaD 
Maar van U hebben wij ook heel veel bijgeleerd hoor, wees maar zeker.

Reputatie 7
Badge +1

@AntonellaD. Als ik iemand ga missen op dit forum dan is het Antonella. Heeft zoveel gedaan op dit forum voor mij en de klanten. Zal je missen. Wens je heel veel succes met je nieuwe taak 👍🤗 Antoon

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Dank u wel! Alles is steeds met alle plezier gedaan. 😊 Groetjes, Antonella

 

 

Reputatie 7
Badge +4

@AntonellaD 

 

&

 

 

&

@Pat52 

Een mooi initiatief van jou

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016  Heel hartelijk bedankt! 😊🙏🏼 

 

 

Reageer