Ik wou even laten weten dat ik absoluut niet tevreden ben met de klantendienst van Proximus. Niet de personen die mij telefonisch geholpen hebben want deze zijn één voor één heel vriendelijk en behulpzaam. Wel van het logge systemen van de klantendienst. Ik spreek in naam van mijn mama, 79 jaar. Ze heeft al 3 weken geen vaste telefoon meer. Ik heb verschillende keren de klantendienst opgebeld. Ik heb al uren (gisteren van 15u30 tot 18u30) aan de lijn gehangen om het probleem op te lossen. Vandaag ben ik ook bij mama gegaan want men ging mij om 11u contacteren. Ik heb niemand gehoord en heb dan maar zelf weer de klantendienst opgebeld. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Beseffen jullie hoe moeilijk het is om jullie te bereiken? Mijn mama kan onmogelijk naar de klantendienst bellen en alle stappen doornemen vooraleer ze iemand aan de lijn heeft. Dus alles behalve klantvriendelijk! Ik zelf ben gisteren een hele namiddag bezig geweest met de klantendienst en ik heb vandaag mijn werk moeten herschikken om om 11u daar te zijn. Ik ben zo gefrustreerd en kwaad. Hoe is het mogelijk dat we niemand te pakken kunnen krijgen om het probleem op te lossen. Wij betalen wel mooi elke maand de rekening, dan kan je toch wel op z’n minst verwachten dat de service in orde zou zijn. Jullie zitten in zo een machtspositie dat wij, de gewone mens, zo afhankelijk zijn van jullie!! De enige manier om Proximus te bereiken is de klantendienst en heel veel tijd en geduld hebben.
Dank je wel Proximus om een vrouw van 79 zo in de steek te laten.
Dank je wel Proximus om mijn vrije tijd in te palmen met niets als resultaat.
Dank je wel Proximus om mijn frustratieniveau zo hoog te krijgen dat ik nu één blok stress ben.
Wat gaan jullie hier aan doen? Ik wil graag resultaat en niet de boodschap dat het zoveelste (ik ben de tel kwijtgeraakt) ticket is aangemaakt. Groeten, Sophie De Roo