Skip to main content

Goedemorgen, 

Zou het mogelijk zijn onze vaste lijn om te zetten naar een VOIP ,en ons de.nodige gegevens te bezorgen ?

 

- Fiber aanwezig 

- internetbox enz aanwezig

- 2 GIGASET DE310 IP PRO aangesloten

 

Alvast hartelijk dank ! 🤓

 

De SIP instellingen , password , account ontbreken ons , verschillende keren reeds contact opgenomen met de helpdesk, momenteel zonder resultaat ... 😔😔😔

 

VOIP mogelijkheden staan echter wel vermeld in de business site

 

Met dank alvast !


 

Schijnbaar is onze vraag te complex voor Proximus , zodus hebben we maar een externe VOIP provider genomen.

Dit alles zonder enig probleem …. vrij bizar … ? 

 

Toch bedankt PROXIMUS ., helaas nu bij concurentie


Waarschijnlijk zullen ze uw bericht nog niet opgemerkt hebben of zal de Prox forum moderator die  meer met zo’n zaken bezig is, hier niet gepasseerd zijn!

Enfin, jij kunt toch al bellen en is het voor u opgelost ;-)


@C.Clicteur Beste, aanpassingen worden niet zomaar via het forum gedaan. Hiervoor had u best met onze klantendienst contact kunnen opnemen. Ook zijn wij niet constant online en proberen wij iedereen zo snel mogelijk te helpen waar mogelijk. 


Beste, 

Vooreerst met deze grote pedalen te reageren, moet u/men maken dat er IT technische profielen op de klantendienst aanwezig zijn !

De mensen die daar nu zijn weten totaal geen fluit wat VOIP is, laat staan het IT gedeelte. 

Deze mensen kunnen enkel weg met een dbase .

Na meerdere tels hebben we het opgegeven, en zo te zien zijn we niet alleen. 

 

En nu beste vriend  wat is uw oplossing ? Of gaan we een echelon hoger ?

😡😡😡


 

 


Reageer