Vraag

VOIP account wachtwoord telefoonlijn

  • 13 May 2022
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Ik ben sinds gisteren over naar Fiber (komende van VDSL). Alles werkt naar volle tevredenheid, mijn Fritz box met V7 decoder op OneVlan, de Internetbox er niet tussen. Alleen zou ik nu gebruik willen maken van mijn telefoonlijn (die tijdens de overschakeling plots toch veranderd is tegen mijn zin, terwijl we op hetzelfde adres blijven). Als daar iemand iets nuttigs over kan zeggen graag. 

 

Maar komende tot de reden om dit topic te openen, ik zou graag mijn telefonie toe willen voegen aan mijn Fritzbox. Dat kan (heb het eerder zo bij EDPnet gedaan, plus de vele voorgangers hier op het forum), maar heb daar de credentials voor nodig. Dit forum lezende zouden deze hier verkrijgbaar zijn.

 

Is er iemand die dit kan DM’en? 


3 reacties

Proximus forummedewerkers komen pas maandag terug. Kijk ondertussen eens of je iets aan deze uitleg hebt hier → VOIP account wachtwoord telefoonlijn | Proximus Forum

Bedankt voor de pointer. Ik zal morgen eens bellen om te zien of ze me dit wachtwoord willen geven. Vandaag was het me niet gelukt, helaas.

Toch maar eens gebeld, maar het wachtwoord (van de VOIP/SIP, niet mijn PPPoE) zou “gereset zijn”. Ik zet de code niet hier bij, maar het was naar een viercijferige code die zelfs op je bankkaart geweigerd wordt. En natuurlijk werkt het niet.

 

Ik wacht wel op capabel volk op dit forum 🙂

Reageer