> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html
En daar kun je ook eventueel via het chatvenster, dat na een tijdje opspringt, verder vragen stellen aan een proximus medewerker.
Allemaal onzin. Ik heb dat niet gevraagd en ik wil er vanaf maar het lukt gewoon niet. Als ik telefoneert naar het 0800 nummer wordt er steeds gezegd dat mijn voicemail niet actief staat en dat is dus wél zo.
Allemaal onzin. Ik heb dat niet gevraagd en ik wil er vanaf maar het lukt gewoon niet. Als ik telefoneer naar het 0800 nummer wordt er steeds gezegd dat mijn voicemail niet actief staat en dat is dus wél zo.
dan wacht je gewoon best af tot morgen als er hier terug iemand van Proximus zelf op het forum langs komt om je verder te helpen.
Hoe kan ik de persoonlijke code op de voicemail uitschakelen ? Als ik mijn voicemail wil beluisteren moet ik eerst mijn volledig telefoonnummer ingeven en erna mijn persoonlijke code .dit wil ik NIET .zowel de klantendienst als de winkel weten niet hoe dat moet .
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.