Skip to main content

Schoonmoeder verhuist naar rusthuis, gisteren technieker geweest doch geen kiestoon , ik ben zo goed als zeker dat de invoer via fiber is , moet er dan geen bbow geplaatst worden of ben ik verkeerd , technieker heeft verteld dat er nog iemand langskomt maar vlgs Proximus is de installatie voltooid , het betreft enkel telefonie , ik geraak er niet wijs uit en zit momenteel in het buitenland , van hieruit kan ik mijn 90 jarige schoonmama niet helpen , bel naar de storingen zei de helpdesk , ja van hieruit aan 3€/min ,

Ik vrees dat u op dit publieke forum pas vanaf maandag een eerste reactie zult kunnen bekomen van een Proximus medewerker (moderator)

Best in uw forum login profiel reeds het klanntnr en het betrokken telefoonnr van uw schoonmoeder vermelden (uw avatar” V” rechts boven - profiel - profiel wijzigen - betrokken info in vrije veld “ticket” vermelden en wijziging opslaan); aldaar enkel zichtbaar voor Proximus

Indien het een individuele lijn voor en op naam van uw schoonmoeder - op basis van een abonnement bij Proximus -betreft,  moet er inderdaad zo wie zo bij een fiberaansluiting een Bbox3v+ of een internetbox op de lijn voorzien worden/aanwezig zijn (telefonie via een groene RJ11 poort)

Ik ken er dus niks van , moet ik een ip Doon aanschaffen , moet er dan geen bbox geplaatst worden etc...

Reageer