Skip to main content

Besten,

Ik zie op MyProximus een telefoonverbruik “verbruik buiten bundel (nationaal)” van 153 minuten @ €3,58 op mijn vaste lijn? 

Geen flauw idee wat dat kan zijn temeer dat we in een gans jaar niet eens voor 153 minuten bellen! Ons verbruik binnen de bundel is voor de laatste maand 5 minuten.

Heeft er hier iemand een antwoord op? Ik zou niet graag willen zien dat dit een soort “de sky is de limit” rekening wordt!

Dank u voor enige input!  

Maak jij gebruik van een alarmcentrale? Want buiten een alarmcentrale en iemand die zelf naar betalende nummers belt kan ik niets anders bedenken waarom dit voorvalt op jouw vaste lijn. Bekijk ook eens uw factuur in detail: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_check_online_billexplain/particulieren/support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/uitleg-over-uw-factuur/uw-facturen-aanrekeningen-en-betalingen-raadplegen.html Morgen komen de Proximus medewerkers langs.