maandag 03/08/2020 is een technieker langs geweest om de installatie van internet tv telefoon om te schakelen naar fiberlijn, ik stel vast internet was die dag niet denderend , ik had een snelheid van 20 mb ipv van 60 tot 80 mb voordien, tv decoder deze was o.k, telefoon was niet getest geweest.
de installatie was gedaan en technieker vertrok ik wou gebruik van mijn telefoon , ik kon geen enkel nummer bellen alle nummer die ik belde steeds bezet blijkbaar was de telefoonlijn niet omgezet van dsl naar fiber.. die zelfde dag nog heb ik getracht om de technische dienst te bellen met mijn gsm omstreeks 17u30 tot 19u30 blijkbaar niemand meer aanwezig. ondertussen online hulp gezocht , ben ik ik in een online gesprek terug gekomen , maar deze konden mij niet helpen.
volgende dag 04/08/2020 omstreeks 09u30 naar de technische dienst van Proximus terug gebeld , de persoon dat ik aan de lijn had , zou terug een technieker uit sturen, voor de volgende dag afspraak tussen 08u00 en 12u00.
05/08/2020 de technieker zou een half uur op voorhand bellen , geen oproep gekregen op mijn gsm, dat hij op komst zou zijn.
plots stond technieker aan mijn deur, hij kwam ook tot de vaststelling dat telefoon niet was overgeschakeld naar fiber , hij heeft dit ook gemeld . hij vertrok om naar de technishe kast tegaan; en zou mij op hoogte brengen en zou terugbellen op mijn gsm, de hele dag gewacht , geen telefoon .niets ik heb besloten om terug naar hun diesten te bellen omstreeks 17u00 , niemand aan de lijn.
weer online geweest , de assistent wou terug een technieker opsturen.
Dit is echt niet kunnen , blijkbaar hebben ze teveel klanten, in elk geval ik maak geen publiciteit om naar Fiber over te stappen en ook niet naar Proximus.
als dit niet in orde zou komen , dien ik klacht in bij de ombudsdienst.