Goedemorgen,
Ik heb nu ongeveer 4 x gebeld naar Proximus en ongeveer 17 verschillende mensen aan de lijn gehad. De klantendienst, de verhuisdienst en de technische dienst. De ene verwijst door naar de andere en terug. De ene zegt dat het mogelijk is de andere is zeker van niet.
Waarover gaat het?
Eind november zijn wij tijdelijk verhuisd van Wakken (056) naar Zulte (09) en dus een andere telefoonzone. We hebben dus een nieuw telefoonnummer gekregen. Binnen 8-9 maanden gaan we terug verhuizen naar Wakken en dus terug naar de oude telefoonzone (056), maar in een ander huis.
Wij hadden graag ons oud nummer behouden, laten reserveren, en terug activeren wanneer we terug in de oude telefoonzone/Wakken gaan wonen. Ik wil hier natuurlijk maandelijks voor betalen.
Dit moet toch kunnen, niet? Iemand van Proximus sprak van een gidsnummer. Ik wil dit gerust ook laten overzetten naar het adres van mijn zaak in de zone 056, zodat die de kosten op zich neemt of hier een abonnement voor neemt. Misschien kan het via een overname formulier?
Kan iemand me helpen, aub? Ik ben ten einde raad.
gr,
Joost