Skip to main content

Onlangs heb ik het abonnement van mijn overleden echtgenoot overgenomen. Jullie diensten hebben echter de taalkeuze foutief overgenomen: Frans ipv Nederlands. Telefonisch contact met de klantendienst heeft niet geholpen, Proximus-medewerker zou dit veranderen maar na 2 weken nog niet gebeurd.

 

FYI: pas maandag komen ze van Prox hier terug langs.


@GFR  Dag Gerda, ik heb de nodige aanpassingen gedaan. Morgen zou dit in alle systemen moeten aangepast zijn. Groetjes


@GFR  Dag Gerda, ik heb de nodige aanpassingen gedaan. Morgen zou dit in alle systemen moeten aangepast zijn. Groetjes

Dank je wel


Helaas dit is nog steeds in het Frans !!

 


Dag @GFR ik kijk het na en neem ook dossier 51484325 voor je in behandeling. Groetjes, Heidi


@GFR De nodige rechtzettingen ivm het teveel aangerekende abonnement volgen en ook de facturatietaal is intussen aangepast! Groetjes, Heidi


Reageer