Hallo iedereen,
Sinds 18.02.2023 heb ik mijn proximus internetpack (tv,telefonie,internet) opgezegd en ben ik overgeschakeld naar mobile vikings (internet) met een nieuwe modem.
In mijn proximus app zie ik wel dat mijn vaste lijn niet is opgezegd en nog steeds actief is. Is dat omdat mobile vikings dezelfde lijn gebruikt? Zoja, hoe gebeurt de facturatie? Ik wil er zeker van zijn dat ik niet dubbel moet betalen.
Moet de modem en tvbox (zwart) teruggestuurd worden, omdat ik geen retourlabel heb ontvangen en de klantendienst zegt dat de modem gekoppeld is aan mijn telefoonlijn en momenteel niet mogelijk is om ééntje op te maken en dat ik moet wachten op een retourlabel voor de tvbox, wat vreemd is. Die worden nochtans gehuurd en ik kan er niets mee doen omdat ik een nieuwe modem kreeg van mobile vikings.
Ik heb al 3 verschillende mensen van proximus aan de lijn gehad met een verschillende uitleg omdat ze niet zeker zijn.
Hopelijk weet iemand hier hoe het verder moet.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten