Vraag

Phonemail uit

  • 5 August 2020
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Zoeken op het forum helpt niet.

De links zijn te oud en werken niet.

 

4 weken werd ik gestoord door de telefoon, rara voicemail ??

Ik heb die al 5 jaar geleden laten uitzetten.

 

Bel naar 080022800, vraag om het uit te zetten.

Het staan niet aan ?

Jawel, ik ben niet gek, ik kreeg een oproep van voicemail en heb die beluisterd, geen pen bij de hand, nummer niet kunnen noteren.  

Nog een keer bellen kan blijkbaar niet : eens gelusiterd = voicemail weg.

 

Ai, de beller zal denken dat ik onbeleefd  ben…………….

 

Zal een tijdelijke error zijn zeker ?

 

VANDAAG  12:56  ‘’dit is uw voicemail, u heeft een boodschap van 0222022222  (Makro Gent)

 !!  Voicemail staat UIT. !! Werd bevestigd 4 weken geleden. ? 

 

De 1e lijn man kan er niet aan. (dat zei de beste man 4 weken geleden ook)
Hij zal een mail sturen, met DE oplossing.

Beste klant,

 

 

 

Na ons gesprek sturen we u zoals afgesproken de volgende informatie:

 

 

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_fct_config_fix/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/diensten-op-je-vaste-lijn-instellen.html

 

 

 

 

 

HELAAS.

In deze mail staan 5 punten opgesomt, als je het nummer belt zijn er maar 3….

 

punt 5. komt niet, wat je ook probeert.

 

Z.U.C.H.T

 

Na 47 minuten in de wacht wordt de verbinding verbroken

 

 

jammer

 

pffff


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De phonemail (1969) stond inderdaad gedeactiveerd, maar er stond nog een phonemail basic actief, automatische boodschap. Deze werd nu uitgezet.

Reputatie 1
Badge

Fijn, dank u.
Nu nog zorgen dat de mails die uitgestuurd worden , overeenkomen met wat gezged wordt door de computer op nu 1987.

in de ‘’helpmail’’ staat (copy paste) :

Vanaf je eigen telefoon: bel 1987 (gratis)

 

Het minimum van klantenservice zou  toch zijn, als men een hulpmail stuurt, die ook effectief te volgen is. Wat gezegd wordt op nummer 1987 is NIET wat er beschreven staat in de mail :

(groen = juist   Rood wordt niet vermeld

(1) Dienst oproepdoorschakeling

     (1) Onvoorwaardelijke oproepdoorschakeling: schakel je oproepen door zonder dat je telefoon rinkelt.
    (2) Oproepdoorschakeling bij geen antwoord: schakel je oproepen door na 20 seconden.
    (3) Oproepdoorschakeling bij een bezette lijn: schakel je oproepen door als je lijn bezet is.
    (4) Verkorte nummers: programmeer max. 2 verkorte nummers, zodat je nadien een doorschakeling kunt instellen door gewoon het cijfer '1' of '2' te kiezen.
    (5) Wijziging van de timer voor oproepdoorschakeling bij geen antwoord: laat je toestel langer of korter rinkelen alvorens de oproep wordt doorgeschakeld.

(2) Andere diensten

(1) Signaal 2de oproep: neem een 2de oproep aan wanneer je al aan het bellen bent.
(2) Oproep met vaste bestemming: kies een nummer dat wordt opgebeld wanneer je de hoorn enkele seconden van de haak neemt.

(3) Basisdiensten

(1) Wijziging van de timer voor oproepdoorschakeling naar PhoneMail: laat je toestel langer of korter rinkelen alvorens de oproep wordt doorgeschakeld naar PhoneMail, de voicemaildienst van je vaste lijn.
(2) Taal van de lijn: kies een taal voor de verschillende diensten op je lijn (Nederlands, Frans, Engels of Duits).
(3) Beperking weergave nummer: verberg je telefoonnummer wanneer je naar iemand belt.
(4) Weigering anonieme oproepen: blokkeer automatisch oproepen van anonieme nummers.

(4) Wijziging van het Phone Manager-profiel

(1) Wijziging van het wachtwoord: stel een nieuwe Phone Manager-code in.
(2) Wijziging van de taal van Phone Manager: kies de taal van het Phone Manager-menu (Nederlands, Frans, Engels of Duits).
(3) Betrouwbaar nummer: kies een tweede telefoonnummer waarmee je rechtstreeks toegang krijgt tot Phone Manager zonder code.
(4) Beveiliging vanaf thuis: kies ervoor of je je Phone Manager-code wilt ingeven wanneer je Phone Manager belt vanaf je eigen telefoontoestel.
(5) Verkorte nummers: pas de nummers die je hebt voorgeprogrammeerd aan.

(5) Activering en deactivering van de Slimme Diensten

(1) Dienst toevoegen: activeer een dienst op je lijn.
(2) Dienst verwijderen: deactiveer een dienst op je lijn.

 

 

Wat werkelijk gezegd wordt :

Welkom bij de phone manager

  1. om uw toegangsprofiel van de dienst te activeren
  2. . om naar het hoofdmenu te gaan druk op 2

voor meer informatie over deze dienst, druk op 8.

 

Uiteraard 8 geprobeerd, dan wordt de helft opgeleze van bovernstaande, maar niets over punt 5

Reageer