Deze avond met 0800 22 800 contact genomen, omdat er een storing is op onze vaste lijn. Steeds getik tijdens de verbinding . Na uitzetten modem en uitschakelen vaste lijn, testing gedaan . Blijkt dat er storing is op de koperverbinding in de straat. De mevrouw zou een ticket aanmaken voor nazicht van deze verbinding , om de fout op te lossen .
Op het einde van het gesprek vroeg de mevrouw of wij reeds fiber hadden. Wij bevestigden dat Fiberklaar bij ons reeds het nodige gedaan heeft en de fiberverbinding tot bij ons in de kelder aangelegd is . Verder hebben wij voor niets een aanvraag gedaan i.v.m. fiber.
Toch kregen we enkele minuten later een mail van Proximus et “ bevestiging van uw aanvraag “ : vooraanleg toegevoegd, fiberklaar aansluiting toegevoegd. Wij hebben niets aangevraagd. Fiber ligt bij ons binnen en voor de rest is dit “on hold “ .
Kunt U nazien dat deze aanvraag geannuleerd wordt en ons dit bevestigen ?
Wij wensen enkel dat de storing op onze vaste lijn zo snel mogelijk opgelost wordt en hopen korteling een mail te krijgen dat een datum voor nazicht in onze straat gepland is .
Privé gegevens kan u vinden in mijn profiel .
ro