Skip to main content
Beantwoord

Kan slimme dienst "weergave oproeper" niet bestellen


Forum|alt.badge.img

Wij zijn recentelijk overgegaan van de concurrentie naar Proximus.
Vervelend dat de dienst “weergave oproeper” niet inbegrepen zit in het abonnement van de vaste lijn.

Ik probeer nu tegen betaling, helaas, de dienst alsnog te activeren.

Zodoende kunnen we zien wie ons belt en wie ons gebeld heeft.

Echter is onze bestelling blijkbaar nog niet afgerond en kan ik geen nieuwe bestelling invoeren.

Ik begrijp echter niet wat er nog moet gebeuren.
Kan iemand ons verder helpen?
Klantendienst telefonisch niet te bereiken.

Alvast bedankt

 

Beste antwoord door Martin

@GooDewo vul ten behoeve van de PX  moderatoren ondertussen je gegevens in zoals ook gevraagd in je vorige post → hier

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33062 reacties
  • Antwoord
  • 30 januari 2023

@GooDewo vul ten behoeve van de PX  moderatoren ondertussen je gegevens in zoals ook gevraagd in je vorige post → hier


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 30 januari 2023

Gegevens zijn aangevuld


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4364 reacties
  • 30 januari 2023

Ter info

Voor residentiële klanten kan de optie “weergave oproeper” sinds geruime tijd niet meer apart besteld worden, enkel als deel van de de optie “slimme diensten”

Goedkoop bellen met Unlimited Calls National | Proximus

 

Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum zullen u vanaf morgen wel verder kunnen helpen

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3205 reacties
  • 31 januari 2023

@GooDewo 

excuses voor het ongemak

ik ga laten nakijken waar het hapert 

groeten

Tina