Vraag

huur vaste lijn opzeggen

  • 10 September 2020
  • 8 reacties
  • 196 Bekeken

Beste, 

als ik zoek naar hoe ik het best de huur van de vaste lijn op zeg dan kom ik telkens op forums uit waarop men verwijst naar het sturen van klanten nummer in privé bericht… De persoon in kwestie is dan wel geholpen, maar ik zelf nog niet.

hoe kan ik dit het beste in orde maken? 

vriendelijke groeten,

Jo


8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik denk dat het goed is om de reactie af te wachten van een Proximusmedewerker. Misschien zijn er ook gevolgen aan : is er een opzegvergoeding, is er internet en/of tv, is er een opzegtermijn, ....Gewoon goed slapen en morgen zullen er wel antwoorden komen. Het enige wat je nog kunt doen is uw forumprofiel zo volledig mogelijk aan te vullen, dat vergemakkelijkt hun werk.

@Jo_Eurlings via deze weg kun je die ook opzeggen 

→ https://www.proximus.be/webshop/nl/customs/cease.html

dan klikken op “een bepaald product” enz…

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen indien je toch liever wacht tot een proximus medewerker je morgen verder helpt, zoals ook reeds aangegeven in het vorig bericht.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jo_Eurlings  U mag mij klantnummer, naam,geboortedatum en adres bezorgen.Dit mag u aanvullen in uw profile.Dan kan ik het nakijken voor u.Groetjes,Joel

Normaal is het allemaal aangevuld nu.

Reputatie 7
Badge +3

@Jo_Eurlings  Het vaste telefoontoestel in huur werd opgezegd. Groetjes, Antonella

Hoe  kan de huur stopgezet worden van de Telefoon U77 schijf ?

Word deze teveel aangerekende huur terugbetaald ?  moest stopgezet worden jaren geleden door de minister.

Ter info: Daar zullen de prox forummedewerkers je wel hierbij verder helpen van zodra ze hier de draad opnemen

Reputatie 7
Badge +3

@peremans Ik heb je vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic hierover.

Ik heb het telefoontoestel in huur (U77 schijf) opgezegd. Deze hoef je niet binnen te brengen. Je krijgt de huur van de laatste 4 maanden terug (jun - sep).

Groetjes,
Antonella

 

Reageer