Beantwoord

hoe lang wachten voor er een oplossing is voor een technisch probleem???

  • 10 April 2023
  • 5 reacties
  • 165 Bekeken

Op 1 april valt mijn vaste telefoon uit, ook gebrekkig internet en tv. Zondagavond 2 april gemeld, dinsdag kwam de technieker. Deze stelde vast dat het probleem kwam door werken in de buurt, de oplossing was een graafploeg maar deze kon hij niet boeken, ze gingen mij contacteren, maar dat gebeurde niet. Vele chats en telefoontjes later met vele beloftes om terug te bellen later sturen ze toch weer een technieker op zaterdag 7 april, hij is niet binnengeweest maar stelde vast dat er een graafploeg moet komen. Op zijn werkbon dat hij mailde schreef hij dat hij de binnenbekabeling vernieuwde maar hij is dus niet binnengeweest in huis, kan dit? Ze kunnen mij geen datum van herstel geven  maar ze gaan volgende week eens bellen. Maar of ik dat nog kan geloven?

icon

Beste antwoord door Martin 10 April 2023, 20:53

Bekijk origineel

5 reacties

@T.R. Omdat de PX forummedewerkers dit verder zouden kunnen onderzoeken en direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen,  en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ik heb mijn gegevens doorgegeven, hopelijk gaat iemand mij vandaag contacteren, het is nu dag 11!

Dit gaat ook niet helpen, 12 de dag zonder vaste lijn, ze zijn hier gisteren komen werken zonder mij op de hoogte te brengen, en ze zijn weggegaan zonder een oplossing voor het probleem en zonder ook maar iets info te geven!!!!

Heel de dag gewerkt mag nog steeds geen oplossing, 13 de dag! Misschien was ef beter iemznd vroeger wakker geschoten bij proximus 

Reputatie 7
Badge +3

@T.R. 

Momenteel is er een LAS ploeg voorzien om de herstelling uit te voeren op de bekabeling die ondergronds loopt. 

Wanneer deze kabel hersteld is zal je via de klantendienst een tegemoetkoming krijgen. 

We kunnen je vaste lijn eventueel gratis doorschakelen naar je GSM om zo geen oproepen te missen.  Je mag in dit geval een GSM nr. vermelden op je profiel.

 

Geert

Reageer