Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Iemand onder de lezers met hetzelfde probleem…..of
weet iemand van het proximus-team hier een antwoord op?
Met vriendelijke groeten
Mede door de bemiddeling van Tina kreeg ik eveneens een creditnota ter compensatie.
Van harte bedankt Tina en ook de Proximus medewerker, die de creditnota bevestigde .
werd hier op het forum door anderen ook gemeld dat ze gecrediteerd werden
Hallo Iedereen,
Proximus voorziet naar aanleiding van CORONA gratis belminuten naar alle vaste nummer in België.
Wat stel ik heden vast….De gebruikte belminuten worden wel afgetrokken van het totaal van de belminuten die destijds aangeschaft werden de punten van Premiumclub.
Tenzij…...dat eind van de toegezegde periode (van gratis bellen) en rechtzetting komt voor deze aftrek.
Met vriendelijke groeten
Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen
TUI: Door proximus medewerkers werd dit al voor sommigen recht gezet, dus wachten tot maandag als zij hier terug langskomen.
Hallo Iedereen,
Met vriendelijke groeten
Wordt dit nu stop gezet na 17 mei of kan men nog steeds bellen na vaste nummers. Bij mij hebben ze de minuten ook afgehaald. Bij wie kan ik terecht om dit te herstellen
Geachte PX. Zie bovenstaande. Kan iemand mij daarbij helpen, alvast bedankt
volgens wat op de site staat niet meer
Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen
volgens wat op de site staat niet meer
Tot 17 mei kunnen jullie onbeperkt bellen naar vaste lijnen
Ach ja sorry, te vluchtig gelezen, maar dat zullen ze zeker in orde brengen, alleen moet proximus hier eerst de draad oppakken
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.