Beste,
Sinds enkele dagen hebben we boodschap 'geen service' op 1 van onze Proximus nummers.
Langs geen enkele weg (telefonisch, online, myproximus, mail) kunnen we in contact komen met jullie.
Jammer dat de enige toevlucht een publiek forum blijkt.
Graag snel het nodige om op te lossen.
Hi Nico. Het is me niet echt duidelijk waarom het je niet lukt telefonisch contact op te nemen via de 080022800. Indien je daar naar toe belt en de optie kiest mobiele telefonie en het gsm nummer invoert waarover het gaat, zou je op je de correcte dienst moeten doorgeschakeld worden.
Je kunt ons ook op facebook , twitter etc terugvinden..
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Via forum raad ik aan via privebreicht het numer door te sturen waarover het gaat:
privé bericht aan "Onze medewerkers" doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op "Een bericht verzenden aan Onze medewerkers"
Mvg Sabine
Je kunt ons ook op facebook , twitter etc terugvinden..
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
Via forum raad ik aan via privebreicht het numer door te sturen waarover het gaat:
privé bericht aan "Onze medewerkers" doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op "Een bericht verzenden aan Onze medewerkers"
Mvg Sabine
TUI: het kan ook eventueel langs deze weg indien u dit verkiest:
> spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst
> spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst
Dat helpt me niet verder. De ketting eindigt bij bellen en dat lukt niet.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.