Skip to main content

Door werken in een naburige straat is er geen WIFI en analoge telefoonlijn meer in onze jeugdlokalen. Daar staat een brandsysteem met doormelding over de analoge telefoonlijn en als back-up wifi.

Geen van beiden werken nog.

Ik krijg via sms de melding dat de werken zullen afgerond worden op 2/2/2023 rond 16u30.

Brandveiligheid is verplicht voor de vergunning om te mogen verhuren. We zitten al sinds gisteren zonder doormelding van ons brandsysteem en moeten nog minstens wachten tot morgenavond.

Ik vind dit schandalig! wat als er brand uitbreekt? de lokalen liggen afgelegen, niemand die het ziet. de lokalen zijn verhuurd, wat als de huurders in de brand blijven? Wie is er dan aansprakelijk?

Waarom moet het zo lang duren vooraleer dit hersteld kan worden. Kan dit niet sneller opgelost? of een back-up plan voorzien worden?

@Chiro 

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak maar je bent betrokken bij infrastructuur werken.

De beschadiging van de kabels veroorzaakt door de werken op straat wordt hersteld door een ploeg van Proximus. 

Afhankelijk van de omvang van de beschadiging is er de nodige tijd nodig om deze te herstellen.

De ploeg voorziet nu dat ten laatste morgen omstreeks half vijf de herstellingswerken afgerond zullen zijn.

De technici doen sowieso hun best om de herstwerken zo snel als  mogelijk uit te voeren.

 

 

Geert

 

 


Reageer