Skip to main content

Heb mijn abonnement opgezegd online, moest modem terugsturen. vanwege lockdown buitenland was ik niet op tijd terug om deze te verzenden. alsnog opgestuurd en nu moet ik 149 uero betalen. aan de telefoon zegt dame geen probleem als u iets later terugstuurd. en nu moet ik betalen. vind dit geen service. als ik toch moet betalen zeg ik alles op, zowel van mijn zaak als prive.

FYU: gewoon afwachten tot een prox forum medewerker je hierbij verder helpt

PS: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : in de met privé aangeduide velden)

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee vandaag of morgen direct aan de slag kunnen.


Martin, Thx


@jchaara Kan u de klantgegevens(klantnummer - naam - adres - gsm-nummer) aanvullen op uw profile alsook de betrokken factuurnummers.dan kijk ik het even na voor u. Groetjes,Joel


@jchaara 

als je toestel teruggestuurd hebt, heb je wellicht een bewijsje van de post ontvangen ?

Kan je ons dit bezorgen ?

dan voegen we dit toe aan het dossier om de kost te crediteren.

Vriendelijke groeten

Tina


Reageer