@anneke 17066
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_proximus_helps/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/proximus-helpt.html
Via deze link vind je meer info over de maatregelen dat Proximus heeft genomen om hulp te bieden.
Het gratis bellen naar vaste lijnen geldt dus zowel voor je vaste lijn als voor je gsm-abonnement.
Het sms’je in verband met de 120 belminuten heeft enkel betrekking op jouw gsm-abonnement. Deze krijg je automatisch als de belminuten inbegrepen in jouw gsm-abonnement zijn opgebruikt. Op 01/04 werd de bundel wel vernieuwd.
Groetjes,
Antonella
Vandaag 28-04-2020 krijg ik opnieuw volgend sms’je met identiek dezelfde inhoud als het sms’je van exact een maand geleden (28-03-2020), met alweer die onbereikbare link:
“je 120 belminuten in Belgie i(?)n de EU, inbegrepen bij je abonnement, zijn opgebruikt. Vanaf nu word je gefactureerd voor elke minuut tot het begin van volgende maand. Tip: Volg je verbruik op de voet via de MyProximus-app. https://myproximusapp.page.link/usage.(*) Tot binnenkort!”
Wat is er bij Proximus gaande? Uitgerekend op de 28ste van elke maand!
Zo heb ik vandaag, toeval of niet, eveneens het, nochtans eerder opgeslagen wachtwoord voor mijn mailberichten, opnieuw moeten bevestigen.
Begrijpe wie kan! Een onnodige en klantonvriendelijke overlast.
@anneke 17066
klopt, is dezelfde sms … je belminuten voor april zijn opgebruikt en je wordt hiervan verwittigd.
En volgende maand zal dat opnieuw dezelfde sms zijn als je belminuten zouden opgebruikt zijn :-)
We kunnen er niets aan doen dat het nu toevallig op dezelfde dag valt als vorige maand.
Als ik de bijgevoegde link kopieer, kom ik automatisch in de Myproximus app terecht en kan ik het verbruik zien, van mezelf, omdat ik hier ook zo ingelogd ben
Zelfs gewoon door te klikken op het bericht in het forum word ik naar my proximus website geleid
Je hebt een myproximus login zie ik om op laptop of pc of tablet te gebruiken eb dan is my prox app wellicht geïnstalleerd op je gsm ?
Je kan daar het verbruik van je belminuten van dag tot dag opvolgen.
Excuses voor het opnieuw bevestigen van je wachtwoord. Kan idd onnodig overkomen, maar er is veel fraude/misbruik de laatste tijd.
Als we nog iets kunnen nakijken of zo , horen we het ?
vriendelijke groeten,
Tina