De eerste week van november wordt mijn vrouw geopereerd, maar mijn vast telefoon nummer is zonder dat ik het wist een aantal weken geleden gewoon veranderd.. Voor ons is het eenvoudig, want door die verandering van nummer zit ik in moeilijkheden, en lopen wij de afspraken met de dokters mis.. Is dit tegen 1 november niet in orde, kan ik echt niet anders meer dan mijn aansluiting bij Proximus zo vlug mogelijk stopzetten. Zelf heb ik geen nieuw pack aangevraagd , dus voor mij is dit de druppel.
Ik wil niet onbeleefd zijn en sluit af met vriendelijke groeten...
Alle details zijn hierboven beschreven.
Alle details zijn beschreven.
Kan mijn factuur voor november niet betalen, want ik kan niet meer bellen op de vaste lijn …… Mijn vast nummer is 0937815xx en dat is mij beloofd om opnieuw te activeren, al meer dan een maand geleden….Geef nu eens een duidelijke reden waarom dat nummer verdwenen is, en ook waarom dit maanden moet duren vooraleer dit hersteld wordt.?
Ter info: maandag komt iemand die van PX zelf is terug op het forum langs.
Geachte Heren, Dit is de E. Mail van marcmollet@outlook.com met de bijna dagelijkse vermelding dat ik mijn Proximus factuur voor Februari nog steeds NIET betaald zou hebben……. ik geraak op geen enkele andere manier bij jullie binnen, dan via dit bericht.. De factuur op mijn naam IS reeds betaald op 6 Februari 2023, wat jullie ten allen tijde kunt controleren op de overschrijving die ik naar proximus Brussel heb gedaan OP 6 FEBRUARI 2023…. Zouden jullie dit bericht ter controle willen overmaken aan jullie facturatiedienst, want ik ben echt niet van plan om mijn factuur van februari 2 maal te betalen. Op mijn zichtrekening bij de Kredietbank in Waarschoot zullen ze trouwens aan u de bevestiging geven dat dit bedrag van mijn rekening is gegaan op 6/02/2023. Groeten van Mollet Marc Arisdonk, 102 Waarschoot .
ter info: ben je zeker dat het geen phishing mail is, want als je via Myproximus geen onbetaalde rekeningen ziet staan, dan is dit zeker verdacht!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.