FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, indien nodig.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Maandag is me een afspraak gegeven om een technicus ter plaatse te sturen - niemand gezien of gehoord. Dinsdag heeft men me een nieuwe afspraak geven voor woensdag. De technicus, Jan, heeft de setup in detail bekeken, tests gedaan (geen probleem vastgesteld), met level 1 en 2 de VOIP setup laten weghalen en terug opzetten. Bij de test erna, trad het probleem op bij de 5-de poging. Hij heeft nog een tijdje de top deskundigen te bereiken voor hun advies, maar moest tenslotte naar de volgende afspraak.
De dag erna heb ik Jan nog eens gecontacteerd. Hij had, na nog wat consultaties, besloten de BBox3 te komen vervangen diezelfde namiddag. Hij heeft de lijn met de nieuwe BBox uitvoerig getest - geen probleem meer. Nu, na een volledige week, geen enkel probleem meer gehad.
Besluit: een gemotiveerde Proximus technicus, Jan, heeft op 2 dagen klaargespeeld wat de vorige 4-5 keer met de helpdesk, business experts allerhande niet gelukt is.
Nog eens van hart dank, Jan. Je persoonlijke inzet heeft hier duidelijk het verschil gemaakt.
@jjacobs Jammer dat het zo lang aangesleept heeft. Ik ben blij te horen dat het nu opgelost is. Ik heb je complimenten doorgestuurd aan Jan.