Beantwoord

022022222

  • 28 juni 2020
  • 5 reacties
  • 191 Bekeken

Ik word op mijn vaste telefoon gebeld door het nr. 022022222. Kent iemand dit of kan ik het nummer laten blokkeren?

icon

Beste antwoord door Martin 28 juni 2020, 09:55

https://be.shouldianswer.net/telefoonnummer/022022222

Dit is Phone Mail Basic van Proximus
Je wordt elk  uur opgebeld als iemand u heeft proberen te bellen en een bericht heeft nagelaten of laattijdig heeft ingehaakt en ook op de automaat is terecht gekomen.


Als u het bericht volledig tot het einde beluisterd heeft, dan is dit automatisch gewist.
Indien niet, blijft deze dienst 48h lang proberen om dit af te leveren.
→ https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html 

→ slimme diensten

Bekijk origineel

5 reacties

https://be.shouldianswer.net/telefoonnummer/022022222

Dit is Phone Mail Basic van Proximus
Je wordt elk  uur opgebeld als iemand u heeft proberen te bellen en een bericht heeft nagelaten of laattijdig heeft ingehaakt en ook op de automaat is terecht gekomen.


Als u het bericht volledig tot het einde beluisterd heeft, dan is dit automatisch gewist.
Indien niet, blijft deze dienst 48h lang proberen om dit af te leveren.
→ https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html 

→ slimme diensten

Reputatie 5
Badge +2

Elke uur bellen dat is toch eigenlijk overlast. Bovendien wordt dat nummer door veel mensen als negatief ervaren. Googelt maar eens. Proximus zou die dienst wat bekender moeten maken.
Mijn oude buurvrouw, ondertussen al een tijdje overleden, zei vroeger dat ze regelmatig opgebeld werd door een madame, en dat ze daartegen iets wilde zeggen, maar dat ze niet luisteren. Dat was ook een Proximuscomputer.

Je kunt deze dienst op elk ogenblik activeren of deactiveren door het gratis nummer 1920 te vormen vanaf je eigen vaste lijn.

Reputatie 7
Badge +4

Inderdaad: info brochure slimme diensten 

https://www.proximus.be/dam/jcr:9dcad8c5-ca1b-49aa-97e5-aa0a88f9b3af/cdn/sites/support/documents/nl/fixed-line/smart-services.pdf~2019-01-03-11-12-02~cache.PDF

 

Ik pleit er evenwel voor om van al die 19xx nummers af te raken (cfr 3 werven van Proximus) en (terug) alles** op een gestructureerde manier vanuit MyProximus te kunnen instellen en zien, 

**:

de actieve/mogelijke opties/diensten en instellingen voor de diverse producten evenals het detail van de facturen/afrekeningen en last but not least het detail van het lopende nog niet gefactureerde verbruik

 

ik vraag mij ook af waarom dit nu niet meer via MyProximus mogelijk is !!

Reageer