Skip to main content

Trage verbinding favorite

  • March 28, 2011
  • 4 reacties
  • 1033 Bekeken

Sinds enkele dagen heb ik een heel trage verbinding, meestal

niet hoger dan 1650kb/s. Nochtans op 192.168.1.1 geeft mijn downstream/upstream de maximum aan.

Kan Eva of iemand van Belgacom dit even nazien, mijn gebruikersnaam is bk244488.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Practitioner
  • March 29, 2011
Als je hier snel antwoord op wil kan je best even naar de technische dienst bellen om een lijnmeting te laten uitvoeren.

Alle dagen bereikbaar van 8.00u t.e.m. 22.00 - Gratis nr. 0800/22.700

Deze kunnen je het beste verderhelpen.

Mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 29, 2011
Bedankt voor de info T3D.

Deze avond eens geprobeerd of ik er zelf niets aan kon doen en met resultaat.



Gewoon het kanaal van mijn BBox2 veranderd, blijkbaar zijn hier in de de laatste weken heel wat draadloze netwerken bijgekomen. Ik hoop dat dit het probleem wasOnbeslist

Mvg

  • Motivator
  • March 30, 2011
Nooit draadloos uw snelheid testen, dat heeft geen zin.

Dat is zoals de topsnelheid van uw auto proberen uit te testen tijdens het spitsuur op de Brusselse ring.

  • Practitioner
  • March 30, 2011
de quote van de week is voor wouter1984 ;)