Mag ik hier even een vraag stellen voor een probleem dat zich bij mijn ouders stelt en waarbij ondanks meermaals contact met het helpcenter geen verbetering is.
Het probleem is begonnen toen we voor mijn pa een tweede decoder installeerden zodat hij apart tv kon kijken.
Met de oude PLC adapters kregen we geen verbinding, de lampjes bleven rood. In de Proximus winkel verkocht men ons 3 nieuwe plc adapters. Hiermee heb ik een paar uur geprobeerd maar wanneer ik 2 lichtjes wit kreeg bleef het derde rood. Ondertussen hadden we al 2 personen via de helpdesk aan de lijn gehad. Maar zonder veel succes.
Aangezien ze een bbox modem hebben (witte) werd ons gezegd dat via de helpdesk een nieuwe zou worden besteld en dat we die dan dienden te vervangen ... een aantal weken later hebben we hierover nog steeds geen nieuws.
Ondertussen valt één van beide tv's of allebei meermaals uit tijdens het kijken.
Vandaar dat ik zaterdag een happy house bezoek had aangevraagd, want ze zijn beiden 70+ en mijn pa zit in een rolstoel dus het is allemaal niet zo evident voor hen om ten eerste alle techniek te begrijpen en op te lossen.
Blijkbaar werden ze vanmorgen gebeld met de melding dat ze in de winkel 3 nieuwe plc adapters dienden te halen en opnieuw te proberen ??
Wanneer heb je dan eigenlijk recht op een happy (whats in a name) house bezoek ? Ik dacht dat dit net was om mensen verder te helpen en uitleg te geven ?
Ik had erg graag dat mijn ouders geholpen worden, iemand een idee hoe ?
groetjes
Karine
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.