Hallo,
Ik ben vanaf 3 december 2010 Proximus klant en de tweede keer moet ik actie ondernemen om te klagen. Het was niet zo erg zelfs niet bij Telenet.
Mijn eerste factuur ontving ik van 3 december tot 6 december hebben ze een volledige maand verrekend. Ik heb gebeld en de meneer op de klantendienst verzekerde me dat het zal goedkomen, ik moet alleen maar het verschil betalen. Ik heb de betaling uitgevoerd zoals in overleg met de klantendienst. Suprise Suprise! Vandaag ben ik afgesloten! Ik kan niet meer bellen, zelfs niet naar de klantendienst om dit recht te zetten. Ze willen wel mijn lijn teruggeven als ik de factuur betaal die ik betwist had. Wie gaat nu een factuur volledig uitbetalen waarmee die niet eens is? Niemand! Ik kreeg ook geen herinnering voor de eventueel nog openstaande bedrag. Wat voor manieren zijn dit? Ik dacht dat Telenet slechte service gaaf, wel ze zijn fantastisch tegenover Proximus!
Ik ben benieuwd als dit wel te regelen is. Klanten dienst bellen kan ik niet met mijn gsm, die van mijn man is nog van Telenet (en nu zal het ook blijven!) en na 15 min on hold nog niet binnen geraakt met de betalend nummer. Het moet wel wat zijn om 18.30 uur de klantendienst op volle toeren te laten draaien .
Met de geboden service ben ik niet verrast.
Magdolna Czine
Klant: 10208064
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.