Skip to main content
Beantwoord

Nieuw gsm nummer koppelen aan MyProximus

  • 12 februari 2019
  • 2 reacties
  • 1768 Bekeken

Hi, ik kocht net een nieuw abonnement met nieuw toestel en nieuw nummer.
Ik wil dit nummer beheren via mijn bestaand my proximus account maar zie enkel een oud nummer staan en begrijp niet hoe ik het nieuw nummer er aan kan koppelen. Bij aankoop kreeg ik een mail met een link om een nieuwe account aan te maken, maar ik wil natuurlijk het bestaande, met mijn enige actieve email adres behouden. ?

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Serge,

Indien de 2 gsm nummers beide actief staan onder hetzelfde klantennummer, kan je ze als beheerder van MyProximus beide zien onder 1 account.

Als de nummers actief staan onder 2 verschillende klantennummers is het beheer ervan niet mogelijk onder 1 MyProximus account.

Als 1 van de 2 nummers of beide nummers prepaid zijn, kan je deze niet beheren onder 1 account. Elke prepaid heft een ander account.

Groetjes,

Antonella
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

Martin
  • 33365 reacties
  • 12 februari 2019
Ter info: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/al-uw-producten-zien-na-inschrijving-op-myproximus.html

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2019
Dag Serge,

Indien de 2 gsm nummers beide actief staan onder hetzelfde klantennummer, kan je ze als beheerder van MyProximus beide zien onder 1 account.

Als de nummers actief staan onder 2 verschillende klantennummers is het beheer ervan niet mogelijk onder 1 MyProximus account.

Als 1 van de 2 nummers of beide nummers prepaid zijn, kan je deze niet beheren onder 1 account. Elke prepaid heft een ander account.

Groetjes,

Antonella

Reageer