Daarnet nam ik contact op met Proximus helpdesk (0800 22800) om te vragen enkele aanpassingen aan te brengen aan het abonnement van mijn moeder, ondertussen 88 jaar,
Daar haar levensgezel is opgenomen in een rust- verzorgingstehuis leeft ze nu thuis alleen en heeft ze geen behoefte aan internet ("een pc en die zever van internet is niks voor mij" dixit ma) en nog minder aan de optie All Sports.
Voor haar volstaat het pack "Telephony + TV" à 41,99 € per maand.
Tot mijn grote verbijstering werd ik kortweg afgesnauwd dat dat niet kan per telefoon en dat ik maar naar een Proximus-winkel moest gaan om dat daar dan maar te regelen.
Opzeggen doen we niet aan de telefoon.....
Nog ff geprobeerd om te reageren, maar nee hoor, telefoon dicht en op naar de volgende sukkelaar.
Beleefdheid en klantvriendelijkheid is iets anders.......
Is dan nu werkelijk onmogelijk om die aanpassingen te doen ?
Ik zelf ben er ook al 67 en niet zo goed meer te been en zie dat dus ook niet zo direct zitten om naar de dichtsbijzijnde Proximus-winkel in het Koopcentrum te gaan.
En is dit inderdaad onmogelijk om dat te doen ???
Graag Uw eventuele ervaring met dit en of dit nu werkelijk DE SERVICE van PROXIMUS is........
Beantwoord
Veranderen van abonnement + opzeggen opties
Beste antwoord door Charlotte.D
Rony, de meest makkelijke manier om een privé bericht te sturen is door op de naam te klikken (dan kom je vervolgens op de persoon in kwestie zijn/haar profiel terecht en daar zie je de optie 'Stuur bericht'.
Grtjs,
Charlotte
Bekijk origineelGrtjs,
Charlotte
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.