Skip to main content
Beantwoord

Decoder V5

  • 11 januari 2018
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

Kustboy
hallo

heb m'n abonnement opgezegd , maar wat moet er gebeuren met de decoders en modus tot heden nog geen brief of mail gekregen wat er mee moet gebeuren


Mvg Ivan Vermeersch

Beste antwoord door Joel M

Beste Kustboy,

Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.

Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33419 reacties
  • 11 januari 2018
je moet ze terugbezorgen aan proximus , de uitleg hoe het moet vind je hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html

Kustboy
  • Auteur
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 11 januari 2018
dank u Martin

tot heden nog niets gekregen niet per post of mail

mvg

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 332 reacties
  • 13 januari 2018
Hebt u deze documenten na 2 dagen nog niet ontvangen? Of bent u deze kwijt? Contacteer dan onze klantendienst.
Dus klantendienst contacteren als er 2 dagen voorbij zijn.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2164 reacties
  • Antwoord
  • 16 januari 2018
Beste Kustboy,

Ik heb de opdracht opnieuw ingegeven om u de nodige labels te bezorgen.

Deze moet u deze week nog ontvangen via de post.

Excuses alvast voor het ongemak.



Groetjes,

Joël

Reageer