Skip to main content
Vraag

My Proximus

  • 9 september 2019
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Ik kan niet meer inloggen op My Proximus, verkeerd paswoord en/of gebruikersnaam. Nochtans ben ik zeker van m'n inloggegevens, al jaren dezelfde. Lukt niet met Safari, noch met Chrome noch met Internet Explorer, noch via de smartphone.
Nieuw paswoord genereren lukt ook niet: mailadres wordt niet meer herkent!
mvg,Denis

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 9 september 2019
Denis_046 schreef:
Ik kan niet meer inloggen op My Proximus, verkeerd paswoord en/of gebruikersnaam. Nochtans ben ik zeker van m'n inloggegevens, al jaren dezelfde. Lukt niet met Safari, noch met Chrome noch met Internet Explorer, noch via de smartphone.
Nieuw paswoord genereren lukt ook niet: mailadres wordt niet meer herkent!
mvg,Denis


We kijken dit eens na.
Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel aub.

Geert

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • 9 september 2019
Dag Geert, klantnr 1*******6

Proximus mail werkt prima, enkel inloggen op My Proximus lukt niet meer.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 9 september 2019
Ik heb je klantnummer verwijderd want dit stond openbaar.

We hebben de account nagekeken en het wachtwoord gereset.
Er is een link gestuurd naar je Skynet-email.

Geert

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • 9 september 2019
Ik wacht nog steeds, nog niks ontvangen Geert.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 9 september 2019
Stuur mij eens het e-mail adres door waarop je kijkt in een privé bericht aub?

Geert