Gisteren keek ik tv en mijn decoder reageerde niet meer. De afstandsbediening stond juist (op Belgacom TV) en de batterijen waren ook niet leeg.
Ik heb de stekker uitgetrokken en toen ik hem weer in stak kreeg ik "Welkom bij Belgacom TV", daarna "Systeemupdate" en vanaf dan een blauw scherm. Ik heb de Bbox gereset, de decoder zelf (is nog een Mood 300) en ten slotte naar de Helpdesk gevraagd. Daar wisten ze precies niet goed wat ik bedoelde en/of wat het probleem kon zijn. Ik moest nogmaals de decoder resetten en na een halfuurtje zouden ze mij opbellen.
Ik werd opnieuw opgebeld en kreeg als antwoord: gezien dit een aangekochte decoder is en de garantieperiode al vervallen is, raden wij u aan om een nieuwe decoder te kopen of om er een te huren voor €6/mnd.
Vraag:
1) Heeft iemand ook al dit probleem gehad met zijn decoder, en zo ja hoe opgelost?
De manier van handelen heeft mij eigenlijk wat teleurgesteld... Maar goed, wie mij kan helpen alvast bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.