Skip to main content

Proximus E Services moet opnieuw aangemaakt worden

  • May 12, 2013
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken


Hallo,





Ik heb internet mobile in mijn Belgacom Maxi Pack laten stoppen.


Nu is het wel zo dat ik mijn telefoonverbruik van mijn GSM niet meer kan controleren, tenzij ik hem weer toevoeg.


Ik raak echter maar tot aan de activatieccode. Deze vindt ik echt nergens terug op mijn factuur. Ook een SMS door Belgacom laten sturen lukt niet.


Iemand ooit problemen ondervonden hiermee ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

  • May 13, 2013
Beste Bjorn,

Uw gsmnr zit momenteel bij Belgacom.

U moet zich dus inschrijven op de e-Services van Belgacom.
Meer uitleg hierover vindt u op :
http://support.nl.belgacom.be/app/answers/list/prive/klantenzone/uw-account-creeeren-en-beheren/zich-inschrijven-op-de-e-services/c/1284,1389,1392,1391

Met vriendelijke groeten,

Eva

  • May 14, 2013
Beste Bjorn,

Ik heb de code via de post verstuurd. U zult deze dan ook binnenkort ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Jos

  • May 14, 2013
Beste Bjorn,

Ik heb de code via de post verstuurd. U zult deze dan ook binnenkort ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
Eva