Skip to main content
Beantwoord

Facturen & Premium Club punten niet beschikbaar

  • 10 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar een andere provider.
Als ik nu via MyProximus inlog, zie ik mijn facturen van de afgelopen jaren niet meer, maar kan ik ook niet meer aan mijn Premium Club punten die ik nog graag zou willen inruilen.

Is er een manier om hier toch nog aan te kunnen?

Beste antwoord door AzizA

Hallo Laura,

Kan je mij via onderstaand link je klantrekeningnummer doorsturen in een privébericht? Zo kan ik een duplicaat aanvragen van je laatste factuur en de info geven waarvoor je de punten kunt inruilen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 544 reacties
  • 11 oktober 2017
Indien gewenst kunnen wij deze punten voor je omruilen. Als je laat weten wat je hiervoor had gewenst doen we hier het nodige voor. Heb je dan nog een kopie nodig van de laatste factuur? Groetjes Freya

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 oktober 2017
Dag Freya,

Ik weet hoeveel punten ik had en waar ik ze dus voor kan inwisselen. Zou je dit kunnen doorgeven?
Een kopie van de laatste factuur zou inderdaad fijn zijn.

Vorige facturen zijn niet meer beschikbaar?

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2017
Hallo Laura,

Kan je mij via onderstaand link je klantrekeningnummer doorsturen in een privébericht? Zo kan ik een duplicaat aanvragen van je laatste factuur en de info geven waarvoor je de punten kunt inruilen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz