Ik ben 2 weken geleden overgestapt naar een andere provider.
Als ik nu via MyProximus inlog, zie ik mijn facturen van de afgelopen jaren niet meer, maar kan ik ook niet meer aan mijn Premium Club punten die ik nog graag zou willen inruilen.
Is er een manier om hier toch nog aan te kunnen?
Beantwoord
Facturen & Premium Club punten niet beschikbaar
Beste antwoord door AzizA
Hallo Laura,
Kan je mij via onderstaand link je klantrekeningnummer doorsturen in een privébericht? Zo kan ik een duplicaat aanvragen van je laatste factuur en de info geven waarvoor je de punten kunt inruilen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Bekijk origineelKan je mij via onderstaand link je klantrekeningnummer doorsturen in een privébericht? Zo kan ik een duplicaat aanvragen van je laatste factuur en de info geven waarvoor je de punten kunt inruilen.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Groetjes,
Aziz
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.