Ik kan sinds drie dagen geen opgenomen programmas bekijken,krijg zwart scherm en decoder blijft meestal dan hangen
Het begon drie dagen terug dat plots decoder niets meer deed,kon niet zappen,niet standby zetten,zat muurvast en het was dan wachten tot hij terug normaal ging reageren dan twee dagen terug kon ik amper nog een opgenomen program bekijken,kreeg dan volledig zwart scherm en meestal bleef die erbij nog vastzitten,kon ik niet uitzetten of terug naar program gaan
Heb die al met knop gaan uitzetten maar niets lijkt te helpen en probleem blijft zich voordoen en is niet fijn!!
Heb enkele uren op een hele dag dat de opnamen opengaat en ze kan bekijken en dan weer gaat niet open
vind jammer want voor de update waren geen problemen maar sinds die update heb ik niets dan problemen en ook mensen in mijn omgeving hoor ik erover klagen en tv gids blijft een ramp om die in te kijken,pff 10dagen gids maar ik had zoveel meer aan die 4 of 5dagen gids van ervoor want die kon ik zonder problemen inzien maar nu duurt veel te lang om amper een dagje verder te kijken laat staan 10dagen
Hebben nog mensen dat de opnamen blokkeren en zwart scherm geven gedurende meeste deel van de dag?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.