Skip to main content

domiciliëring

  • May 29, 2011
  • 2 reacties
  • 1451 Bekeken

Ik heb een domiciliëring aangevraagd bij de bank voor al mij facturen van Belgacom.

Men voert het identificatienummer (00202239951) is en dat krijg is dus als domicili gegevens:

Belgacom NV SCS/CCA 12U001

met als rekeningnummer: 053-6988987-91

Het bedrag word van mij rekening afgetrokken, maar wat blijkt nu?

Belgacom heeft mijn geld niet ontvangen.

Het rekeningnummer zou moet zijn: BE50 50 0001 7100 3118

Is dit dan een fout van Belgacom?

Kan de bank dan het rekningnummer aanpassen voor de domici?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • May 29, 2011
Ik zou alvast geen rekeningnummers op een forum zetten....best in een privébericht aan Eva.

  • May 30, 2011
Beste JonasDeclercq,

U dient er wel rekening mee te houden dat het een aantal werkdagen duurt tussen de periode dat het geld van uw rekening afgaat en op onze rekening geboekt wordt.

Maar als u mij via privébericht uw klantgegevens (naam, voornaam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgt, dan zal ik eens nagaan of het bedrag op onze rekening gestort werd.

Met vriendelijke groeten,

Eva