Deze vraag stel ik voor mijn buren, die pas vorige maand gestart zijn als internet gebruikers
Dit probleem duurt al sinds hun internet installatie dd.19/08/2010.
Ik tracht tevergeefs toegang te krijgen tot de Belgacom e-services:
steeds error melding : SAML 2.0 authentication failed
https://el0455.bc:8448/sps/sp-saml-intern/saml20/login" target="_blank
2010-09-25T11:30:35Z
Via de belgacom winkel heb ik een reset van de gegevens aangevraagd, maar opnieuw proberen toegang te krijgen met de mij toegestuurde codes geeft hetzelfde resultaat.
Ik krijg ook steeds de melding dat ik een belgacom i.p.v. een skynet account gebruik, terwijl ik wel degelijk een 'skynet.be' account gebruik en op de skynet website zonder problemen kan inloggen.
Ik hoop echt dat ik vlug te weten kom hoe dit probleem kan worden opgelost.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.