Skip to main content

Proximus vs Belgacom

• 20 februari 2013
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

Tot half december 2012 had ik een Proximus Smart 45 abonnement. Bij de installatie van mijn Belgacom TV, internet en vaste telefoon, zei men in het Belgacom Center dat mijn gsm zou omgeschakeld worden van Proximus naar Belgacom.. Ik stelde me daar eigenlijk geen vragen bij...

Wat blijkt nu.. Met de Proximus Smart 45 heb je 400 belminuten. Met Belgacom heb ik SLECHTS 120 min. Ik betaal wel hetzelfde: 45 EUR. Dit is toch helemaal onbegrijpelijk?? Resultaat is wel dat ik met mijn 120 minuten niet genoeg heb en dat ik dus méér dan 45 EUR betaal voor mijn gsm, terwijl ik al 70 EUR betaal voor mijn pack. Op die manier loopt de factuur natuurlijk op.

Waarom is er een verschil in belminuten tussen beide packs? En waarom heeft men mij zonder dat ik hierom gevraagd heb en zonder mij van het verschil op de hoogte te brengen van Proximus naar Belgacom overgeschakeld? En kan ik terug mijn Proximus Smart 45 krijgen, samen met mijn Pack?.

1 reactie

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 20 februari 2013

Met Proximus Smart 45 heb je wél 400 belminuten, onbeperkt SMS'en en 2,5 GB 3G datavolume, ook in een pack. het kan zijn dat ze je voor de overschakelmaand enkel het prorata van die kalendermaand geven d.w.z. dat je op 18/2 nog 12/30e krijgt van 400 belminuten = 160 minugten krijgt. Maar het kan ook zijn dat er bij de overschakeling een vergissing is gebeurd en dan doe je best wat Elsa je hierboven heeft aangeraden.

Er is trouwens geen enkel verschil meer tussen Belgacom en Proximus. Proximusabonnees krijgen nu trouwens ook hun factuur van Belgacom.

http://www.belgacom.be/nl/prive/producten-en-diensten/proximus-telefonie/proximus-abonnementen/smart-bellen-smsen-en-surfen-?page=t_smart_rates