Skip to main content
Beantwoord

Opnames


Forum|alt.badge.img+1
Sedert gisteren problemen met het opnemen van programma s
Opnames staan vermeld in onze opnamelijst
Wanneer we deze willen bekijken krijgen we de melding
Serverfout
DEZE MEDIA IS NIET BESCHIKBAAR
PROBEER LATER OPNIEUW
Graag respons aub
Alles werd reeds terug uitgeschakeld en terug opgestart !!!!

Beste antwoord door LinosD

Dag Swakke, bepaalde opnames zijn inderdaad niet uitgevoerd door een probleem op ons netwerk. Spijtig genoeg kunnen we deze opnames niet recupereren. Het is wel mogelijk om de uitzending te bekijken via TV-Replay (indien beschikbaar op dat kanaal).
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

16 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 29 maart 2018
Klaarblijkelijk zijn de problemen met mijn opnames opgelost wanneer we kijken via onze decoders
Nieuw probleem is nu dat we via de TV App onze opnames niet kunnen bekijken
Wat is hier nu weer aan de hand
Het lijkt er op dat we bij PROXIMUS geen maand zonder problemen kunnen
REACTIE AUB
REACTIE AUB

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2018
Dag Swakke, bepaalde opnames zijn inderdaad niet uitgevoerd door een probleem op ons netwerk. Spijtig genoeg kunnen we deze opnames niet recupereren. Het is wel mogelijk om de uitzending te bekijken via TV-Replay (indien beschikbaar op dat kanaal).

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 29 maart 2018
Beste
Dank U voor deze info
Kan je me misschien zeggen wanneer deze problemen zullen opgelost zijn
Zoals Proximus verwacht dat ik mijn facturen correct op tijd betaal verwacht ik dat
de beloofde diensten correct werken

  • Rising star
  • 18 reacties
  • 29 maart 2018
Hetzelfde probleem hier, meerdere keren voorgevallen. Zeer frustrerend om telkens weer problemen te hebben met proximus tv.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 maart 2018
Bij mij ook hetzelfde probleem. Kan mijn opnames niet bekijken op me tablet via de app.... enorm vervelend!!!!!!!,

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 29 maart 2018
Reactie van Proximus zal zijn (als er al reactie komt)
Modem en decoders terug opstarten
(wat ik natuurlijk al gedaan heb vermits dit in bijna 100% de oplossing is die ze aandragen bij problemen en die gewoonlijk niets uithaald)
Hun CEO heeft enige tijd geleden echter beloofd dat er verbetering ging zijn
Waar blijft die???

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 509 reacties
  • 30 maart 2018
Dag Swakke. Zoals mijn collega eerder vermeldde zijn er bepaalde opnames niet uitgevoerd door een probleem op het netwerk. Problem solved op die database, maar de opnames gedurende die periode zijn verloren gegaan en kunnen niet gerecupereerd worden. Onze excuses hiervoor. Mvg Sabine

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 30 maart 2018
Beste support medewerker
Het word echt frustrerend
Volgens jullie zijn de problemen opgelost maar dan toch niet bij mij
Heb daarjuist enige opnames gedaan .
Deze zijn niet maar dan ook echt niet te bekijken op tablet via de app
Zorg nu eens voor een degelijke oplossing aub

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 1 april 2018
Hallo Proximus
IK WACHT NOG STEEDS OP EEN REACTIE

Verhuisd naar apart topic.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 april 2018
Dag Veerle,

De opnames tussen 26 en 29 maart zijn niet afspeelbaar. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, Jimmy

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 3 april 2018
Beste Jimmy
Bekijk mijn reactie eens in het topic
TV APP WERKT NIET MEER !

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 april 2018
Dag swakke, werkt de app helemaal niet of enkel opnames tussen bepaalde data? Werkden de opnames na 29 maart?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 3 april 2018
Beste
Het betreft hier alle opnames na 29 maart

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 456 reacties
  • 3 april 2018
Ik heb het net gelezen tussen een andere post. Ik heb het doorgegeven. We zien inderdaad dat dit een alg. probleem is. Onze teams zijn ondertussen aan het verder kijken wat het probleem is. We houden jullie op de hoogte.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 61 reacties
  • 3 april 2018
Thanks