Skip to main content

VODAPHONE 3G

Heeft iemand ervaring met een plots overmatig 3G verbruik ?

Heb een Vodaphone stick dit ik couarnt gebruik maar om 1 of andere reden heb ik plots een megeverbruik.

Heb echter nooit melding gehad van een overmatig gebruik !

Op 17/05 zou ik zelfs 3 GB via de stick verbruikt hebben ???

Heb gebeld naar de klantendienst en die vertelden mij dat ik een bericht zou ontvangen op dat nummer dat gekoppeld is aan de Vodaphone stick. Ik heb echter NOOIT een bericht ontvangen. Ik zou zelfs niet zeten hoe een bericht te ontvangen op een laptop met een vodaphonestick ?

Ik krijg alle meldingen via mijn GSM en daarop heb ik niets gekregen.

Is een rare zaak. Ik gebruik die stick niet meer voor ik weet wat er echt aan de hand is.

Is het ook niet zo dat internetverbruik wordt afgekoppeld als je bepaald bedrag overschrijdt ? Nu zit ik reeds aan een bedrag van over de 360 €

Dit kan toch niet ?

5 reacties

Elsa
  • 27742 reacties
  • 3 juni 2013

Best eens een privé bericht sturen naar Eva van Belgacom

⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

===============================================================

PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier

Groetjes, Elsa

PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, want uit privéberichten aan Eva

komt er normaal geen feedback dus kunnen andere forumleden er weinig van opsteken,dank u.

Groetjes, Elsa

• 0 reacties
  • 3 juni 2013
Beste klant,
Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken?
Mvg Eva

• 0 reacties
  • 3 juni 2013
Beste Bobafett,

U geniet gratis volume van 250 MB per maand, dit was opgebruikt op 15/05/2013.

U kunt gebruik maken van de gratis App Hello! van
Belgacom-Proximus om uw verbruik in de gaten te houden. Ook dient u
zelf te controleren of u via Wifi of 3G op het internet gaat, deze
instellingen kunt u op uw laptop zelf aanpassen/instellen.

De waarschuwingsmeldingen worden per sms naar de betrokken SIM-Card verzonden,
maar aangezien u deze in een laptop gebruikt hebt u dit niet ontvangen. U kunt via e-Services een ander GSM-nummer ingeven voor het ontvangen van deze sms'en.

Met vriendelijke groeten,

Eva

• 0 reacties
  • 3 juni 2013
Beste Dirk,

Deze 'cut-off' bij een verbruik van 60 EUR is van toepassing tijdens uw verblijf in een ander Europees land dan België. Dit is om te voorkomen dat uw verbruik in het buitenland enorm duur uitvalt.

In België is deze richtlijn niet van toepassing, u dient zelf uw verbuik in de gaten te houden en dat kan via onze e-Services of met de App Hello!

Ik maak dossier 17000449 aan voor verder nazicht door de bevoegde dienst.

Eva

• 0 reacties
  • 5 juni 2013
Beste Bobafett,

Uw dossier is doorgegeven aan de bevoegde dienst.

Zij zullen zelf terug contact met u opnemen om alles samen met u te overlopen en te bespreken.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Eva

Reageer