Skip to main content
Beantwoord

Wij kunnen geen enkele opname via de Android tv box bekijken,niet meer in ons abonnement.

Plopsakok
Forum|alt.badge.img

Wij kunnen geen enkele opname bekijken op de Android tv box. 😒

Er komt telkens op dat we deze niet kunnen bekijken, omdat de zender niet meer in ons abonnement zit ,nochtans hebben wij de vorige weken geen enkele probleem ondervonden.Dit is nog maar recent.

Op de bovenste verdieping is een mini tv box v5,op deze zijn er geen problemen om opnames te bekijken.

Is een recente update de oorzaak ,of ligt het probleem algemeen aan de Android tv box ,of  is het een ander probleem ?

Ook via de computer online tv konden wij onze opnames bekijken.Wel ervaren wij dat de internet verbinding regelmatig vertraagt  of uitvalt en terug opstart.

Graag jullie mening over dit probleem.

Beste antwoord door HadewychT

@Plopsakok Ik zie 3 decoders op je lijn aangemeld staan. Omwille van de snelheid van je lijn kunnen deze niet allemaal HD-zenders afspelen. De V7-decoder is ingesteld om enkel SD-zenders af te spelen waardoor je inderdaad bepaalde opnames niet zal kunnen zien. 

Als je in realiteit eigenlijk maar 2 decoders zou hebben, mag je hier de laatste 4 cijfers van het serienummer van de decoders doorgeven die wel bij je staan. Deze vind je op de sticker achteraan het toestel. Dan kan ik de overbodige decoder verwijderen en zal je wel alle opnames kunnen zien. 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

Forum|alt.badge.img+2

@Plopsakok best uw lijn eens laten nakijken of er geen probleem op zit, 

opnames op de Android box zijn max 60 dagen.

je kan de Androidbox en je modem ook eens herstarten om alles eens te vernieuwen van connectie enz.

Martin
  • 33198 reacties
  • 24 maart 2025

@Plopsakok Als je → alles herstart hebt en het lukt nog niet, doe dan eens een http://speedtest.net  rechtstreeks op je internetbox, mss heb je bandbreedte meer genoeg.(bvb wegens problemen op je lijn of zo...)

Plopsakok
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 24 maart 2025

@Martin en ​@Master-magic  Ik heb alles gereset terug opgestart,en alles lijkt terug normaal met uitzondering dat ik de opnames van zaterdag  22/03 niet kan bekijken, omdat de zender ,volgens een bericht op het scherm ,niet meer in ons abonnement zit .Het betreft de Android box V7.

Alles werkte nog tot verleden week.Het is nog niet zo lang geleden dat de internet box en Android box besteld en geplaatst is (ergens eind januari 2025).

Forum|alt.badge.img+2

@Plopsakok over welke zender gaat het??? 

kan zijn dat bepaalde programma’s geen rechten hebben op terug kijken of opname.

als je kan melden welke zender en welk programma kunnen ze het misschien terug halen bij proximus.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • Antwoord
  • 25 maart 2025

@Plopsakok Ik zie 3 decoders op je lijn aangemeld staan. Omwille van de snelheid van je lijn kunnen deze niet allemaal HD-zenders afspelen. De V7-decoder is ingesteld om enkel SD-zenders af te spelen waardoor je inderdaad bepaalde opnames niet zal kunnen zien. 

Als je in realiteit eigenlijk maar 2 decoders zou hebben, mag je hier de laatste 4 cijfers van het serienummer van de decoders doorgeven die wel bij je staan. Deze vind je op de sticker achteraan het toestel. Dan kan ik de overbodige decoder verwijderen en zal je wel alle opnames kunnen zien. 

Plopsakok
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 26 maart 2025

@HadewychT 

Hierbij geef ik de nummers van de decoders:

V5-mini :1147

v7 tv box:2645

Ik hoop dat dit de problemen zullen oplossen.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 26 maart 2025

@Plopsakok Ik heb de oude V5c uit ons syteem gehaald, waardoor de V7 nu ook op HD staat. Je zou nu alles opnames ook daarop moeten kunnen zien. 

Plopsakok
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 26 maart 2025

@HadewychT Dat klopt ,alles is terug in orde.😀Dank aan iedereen voor de info en hulp👍

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3427 reacties
  • 27 maart 2025

@Plopsakok Dankjewel om ons op de hoogte te houden. Blij dat het in orde is. Veel kijkplezier.